Az állami és közszolgálati tisztviselők továbbképzésének minőségirányítása

Az állami és közszolgálati tisztviselői továbbképzéssel (ezen belül a közigazgatási szakvizsgával) kapcsolatos minőségirányítási feladatokat a Nemzeti Közszolgálati Egyetem (NKE) Államtudományi és Közigazgatási Karának (ÁKK) szervezeti keretein belül működő Vezető- és Továbbképzési Központ (VTKK) Minőségirányítási Főosztálya (MIF) látja el.

A MIF tevékenységét az alábbi jogszabályok, illetve az ÁKK VTKK belső, saját minőségirányítását szabályozó dokumentumai alapján végzi.

A közszolgálati tisztviselők továbbképzéséről szóló 273/2012. (IX.28.) Korm. rendelet

Az állami tisztviselők képzéséről és továbbképzéséről szóló 321/2016.(X.27.) Korm. rendelet

A közigazgatási szakvizsgáról szóló 35/1998. ( II.27. ) Korm. rendelet

A közigazgatási és igazságügyi miniszter 12/2013. (III. 14.) KIM utasítása a közszolgálati tisztviselők továbbképzésének minőségirányítási szabályzatáról

Ellenőrzési munkáját a fővárosi és megyei kormányhivatalokról, valamint a járási (fővárosi kerületi) hivatalokról szóló 66/2015. (III. 30.) Korm. rendelet, illetve annak a 2. sz. melléklete (A fővárosi és megyei kormányhivatalok törvényességi, szakszerűségi, hatékonysági és pénzügyi ellenőrzésére vonatkozó részletes szabályok) alapján végzi.


Elérhetőségek

 

Minőségirányítási ügyekben: Amennyiben az állami vagy közszolgálati tisztviselői továbbképzési rendszer minőségirányításával kapcsolatban (pl.: bizonylatok, módszertani útmutatók használata, értelmezése, minőségügyi auditok lefolytatása) kérdése lenne, munkatársainkat a minosegiranyitas@vtki.uni-nke.hu címen keresse. Az erre a címre beérkezett kérdésekre 8 napon belül válaszolunk.

A közszolgálati továbbképzések minőségirányítási szabályzatához tartozó hatályos bizonylatokat az alábbi linken tölthetik le: A közszolgálati továbbképzések minőségirányítási szabályzatának bizonylatai és útmutatói hamarosan innen is letölthetők lesznek.