Bemutatkozás

Az Igazgatói Iroda a Nemzeti Közszolgálati Egyetem Vezető- és Továbbképzési Intézetének (továbbiakban: Intézet) szervezeti egysége, amely a közszolgálati vizsgáztatás és továbbképzés, szakirányú továbbképzés és egyéb felnőttképzési, szakfejlesztési, idegen nyelvi képzésekkel kapcsolatos feladatok elvégzése érdekében a szakmai szervezeti egységek kezdeményezése és iránymutatása alapján ellátja az Intézet ügyeinek koordinálását.


Az Igazgatói Iroda koordinációs feladatai körében az Egyetem szabályzataiban és a rektor által meghatározott folyamatok szerint:


·        koordinálja a szervezeti egységek munkáját;

·        közreműködik és véleményezi az Intézet szabályzatait, folyamatosan vizsgálja a szabályozási környezetet, továbbá szükség esetén javaslatot tesz a módosításokra;

·        ellátja az Intézet feladataival kapcsolatos megállapodások és munkaszerződések jogi véleményezését, továbbá jogi állásfoglalások előkészítését;

·        biztosítja az informatikai üzemeltetési feladatok ellátását, az informatikai szolgáltatások zavartalan működését, valamint gondoskodik az Intézet honlapjának frissítéséről és tartalmi fejlesztéséről, továbbá kapcsolatot tart az Informatikai Szolgáltató Központtal;

·        elvégzi az Intézet nemzetközi kapcsolatainak építésével összefüggő feladatait;

·        előkészíti és megszervezi a Közigazgatási Továbbképzési Kollégium és az Intézeti Tanács üléseit;

Az Igazgatói Iroda továbbá együttműködik az Intézet szervezeti egységeivel a KÖFOP kiemelt projektek megvalósítása érdekében.